Isnin, 25 Julai 2011

:'(

ERH.........................sedih gila akuh.............
awat arh?? semua per yg aku nak xbly.....
tension aku,,,
ya kadang tuh mungki bukan rezeki aku...
tapi cuba fikir... seorang ibu beli baju untuk nak lain ...
sedang kan ank lain yg duk merugut nak kuar beli baju...
bila ku pakai baju singkat nak marah aku..
bila ku pkai baju ketat marah aku..
bila ku minta duit nak beli baju.. kata duit sendiri...
tapi at kakak aku yg lain boly pulak mak aku beli baju at depa..
tanpa kata ..
beli sendiri guna duit sendiri..
sedih gila akuu...
nper???
npew ak dilayan mcm nih!!!!
aku dah cuba wat yg terbaik..
kadang tuh sehari pown xcakap dgn mak aku n abh aku..
aku selalu duk sendirian...
xdak sapa nak faham aku..
awat aku sapa dalam keluarga nh??
asal aku bukakk mulut ja.. mesti ada yg xkena..
awa aku aku yg kena??
apa salah aku??
awat depa wat mcm nih..
kadang 2 wat xtau jer at aku..
mcm aku nih xujud pown ada..
...................................................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan