Isnin, 1 Ogos 2011

:: ** :: AQU SEAR AQU BUKAN ANK YG BUKAN MAK N AYAH AQU HARAPKAN.... ::**::

Calam...
semua, tajuk aku kalau korang baca mesti kata aku anak yg teruk kan...
ha,,, aqu xmenafikan la..
ya aku memang xbly jadi mcm apew yg mak n ayah aqu suruh ..
aqu ada pendirian aku sendiri...
aqu tahu mcm mana nak corak hidup aku sendiri..
aku mahu idup bebas mcm remaja diluar sana..
x la terlalu bebas..
tetapi... kalau korang duduk tempat kau mesti korang pown jadi mcm aku jugak..
mak aqu xpenah nak jadi sahabat aku..
mak aku xpenah tanya apew msaaalah aku...
mak aqu xpenah nak memahami aku..
tatapi aku kena redo je la..
dah allah tentukan mcm nih..
erm..
aku yg kena faham peragai mak aku..
ya xpew itu aku xkisah pown
aku xfaham ler..
aku dah cuba menjadi anak yg terbaik..
xcakp aper2 pown kadang tuh.. dgn mak akuh..
aku sering diamkn diri.
sebb aku tahu klau aku ckap banyak melwan lagi banya la dosa yang aku lakukan...
k..
kadang2 tuh aqu melawan jugak ckap mak aku..
kadang aku fikir balik.. 
apew yg mak aku wat dkat tok aku.. aku wat balik dekat mak aku dgn xsengaja..
ataoi..
hai ya..
npew larh jadi mcm nih..
herm..
kadang2 tuh diam pown makan diri sendiri balik,..
ya.. mugkin korang kata sebb aku nih anak last kowt,,
herm,,
anak last bukan penyebb jadi mcm nih,,,
kalua satu keluarga faham memahanmi..
jaga aty masing2  mesti xjadi mcm nih..
kalu famly wat adik2 akak mcm kawan mesti xjadi mcm nih..
kalua melayan anak megikut syarak yg telah ditetap kan mesti xjadi mcm nih..
kalua layan anak2 semua sama rata .. mesti anak2 xasa kecil haty n xrsa dipinggirkan,,,,,
slah satu meyebab kan anak2 menberontak sebb bu bapa xpenah nak menjadi kawan 2 dgn anak2.. 
n xpenah nak meluangkan masa bersama anak2 sebb sibuk dgn aktiviti2 yg telah dirancang bersama owng laur...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan