Selasa, 23 Ogos 2011

urh,,,, tension siot... sebal pown adew dah nih........



ya allah awat la anyak sagat dugaan pada aku bulan posa nih...
yg dah ada xmau hargai... yag xdak duk terkejar...
kini baru aku tahu erti nya..
haaahahahamm....
hampeh tul... la...
akuh xtahu arh nak wat apew dah lanih.. herm....
aku dah tetapkan hala tuju aku dah..
mungkin hala tuju aku nih xmacm kak2 aku semua lah...
aku ada aku punya mint sendiri..
so aku harap mak n ayah aku bagi semangat lah at akuh...
aku nak berubah nak menjadi owng yg bly menerima hkikat yg sebenar....
akuh nak menjadi owng yg lebih tabah menghadapi ujian allah..
aku nak menjadi owng yg sempurna...
ak hidup mcm idola akuh selama nih..
mungkin harapan mak na abah aku nak tengak kuh masuk u... 
akuh dah tetapkan pendirian aku..
aku nak jadi hafizah.. n insyaallah kalau bly abis jawab soalam spm betul aku nak kesana terus...
selepas di sana aku nak sambung ke bumi allah mekah...
insyallah.. tu anggan2 aku..
insyaallah ... amin.... 
aku tahu dalam pelajaran nih aku dah banyak ketingalan.. 
aku xminat dalam bidang nih..
herm..
xtahu lah napew.... kan .. aku nak kejar ilmu akhirat pulak ..
ilmu duniawi aku rasa dah cukup aku kejar,,,,\dah cukup aku belajar...
dah ramai owng kejar ilmu dunia sapew nak kejar ilmu akhirat...
ramai owng yg sebaya mcm aku dah terdorong degan ilmu dunia.. 
dah lalai dengan dunia.. 
aku pown ada la jugak lalai tuh...
hahahaha hanyut dalam dunia remaja...
herm....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan