Khamis, 25 Ogos 2011

hari2 yg menyebalkan dalam hidup kuh....

hari2 sebal yg aku rasa...
ada owng yg aku sayng pown mcm xder ja...:'(
sedih sagat..
aku betul2 serius ni yg aku dapat...
selalu belakan akak angkat dia..
tahu lah permpuan tuh anak ustaz pown..
tapi dah adab pown xdew nak wat per??
aqu dah xtahan....
aku asa nak putus degn dia ..
tapi pkir sayg jer at dia..
memang laa dia wat mcm2 bagi aku sakit aty setiap ary..
wat aku tunggu dia setiap ary...
awat arh ,,...
malam nih aku asa lain,...
tersentuh sagat aty aku mlm nih??? 
apew semua nih??
air mata mengalir kaur tapa henti...
aku hanya pinta satu ja...
tolong la... faham aku... 
aku dah banyak faham ang...
i say ilove you.... aidil
tapi dia x tahu..
setiap ary tu lah aku bersabar n terus bersabar...
semakin lama aku sabar semakin syag aku at dia..
tapy, xkan dia xtahu aku nih betul serius degn dia??
aku betul2 sayg kan dia..
aku tanya benda yg betul pownn aku kena balik...
aku sabar ja,..
aku baca sendiri mcj dia,...
dia kapel dgn nisak tu..
susah sangat kan nak ckp teruz terang,...
aku bly terima la...
tapy jgn wat aty aku sakit mcm nih..
sakit sagat aty aku nih , hanya allah jer yg tahu... 
setiap malam aku doakn untuk dia
setiap malam aku fikirkan pasai..
tapy dia ada fikir pasai aku ker??
selama nih...??? apew salah akuh?? 
npew dia xpernah nak ckap terus terang dgn akuh???
 tolong la terus terang dgn akuh.... aku xkisah pown...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan