Khamis, 18 Ogos 2011

Pergilah...

Mungkin hanya kesedihan yang aku rasa waktu ini…hanya di sini saja yang dapat aku luah sumanya..tiada tempat lg yg aku mahu mengadu…sumanya dh xseperti dulu….

Perkenalan itu hanya satu persinggahan…yaa..kita akan meninggalkan suma yg kita cinta satu hari nnt..hanya Allah sahaja cinta abadi buat kita…walaupun perkenalan itu hanya sebentar namun meninggalkan kesan yg mendalam dalam diri kita…

Tiada apa yg perlu difikirkan, diharapkan, dinantikan lagi jika apa yang kita lakukan itu hanyalah sia-sia…buat apa kita perlu bersedih dgn perpisahan itu jika dia pergi untuk mencari kebahagiaannya sendiri..biarlah dia mencari teman hidup yg terbaik buat dirinya..mungkin saja kita bukan terbaik buat dirinya..

Suma yang berlaku mungkin ada hikmahnya..dan mengajar kita lebih matang dalam mengenali seseorang…tidak perlu mengejar kesempurnaan jika diri tidak sempurna…mungkin saja Allah ingin menemukan kita dengan insan yang lebih baik..siapa tahu??

Ada baiknya jika aku lupakan suma yang berlaku..anggap saja tiada jodoh antara kita..pergilah kepada yang lebih sempurna di matamu…aku tiada apa-apa yang difikirkan terbaik untuk dijadikan suri dalam hidupmu…hanyalah manusia biasa yang xdapat lari dari kesilapan..

Pergilah..aku xmahu bersedih lg memikirkan dirimu…kau  masih boleh bergembira sedangkan aku setiap masa bersedih memikirkan apa yg terjadi…aku tidak menyesal mengenalimu tetapi membuatkan aku lebih berhati-hati kelak..biarlah cinta itu datang sendiri..jgn kita nanti-nantikannya ..kerana itu satu yang menyakitkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan